Aitlie beach

6 december 2016 - Whitsundayeiland, Australië

Hey allemaal, ik heb mijn bus reis van cairns naar airlie beach overleefd (11 uur).
Ik heb de avond gedeeld met een duitse vriendin die ik ken van sydney en zaterdag gaan we een tour doen van 3 dagen over de whitsundays. Lekker met de boot zeilen en een hoop mooie plekken zien. Nu lig ik in me bed op de boot, want ben voor de eerste avond op de boot. We hebben wat gegeten , ,gedronken en mensen leren kennen. Morgen gaan we echt beginnen en gaan we duiken en een bushwalk doen. Heel veel zin in!

2d day: ik had een prachrige 2de dag! Ik zag zoveel koraal vissen en maakte veel lol met de sling!

3dr day: ik heb vanacht geslapen op het deck, samen met caroline. Het was super nice om de sterren te zien en de fallen de sterren. Rond een uur of 3 besloten we binnen te liggen omdat de grond niet super comfortabel lag. Overdag zijn we naar white heaven beach geweest voor een prachtige view over the islands. Ik heb met sting rays en lemon sharks gezwommen dit was erg leuk hahaha!

4rd day: zijn opgestaan voor de sunrise en hebben prachtige fotos geschoten. Vandaag hebben we gezwommen en gedoken op een andere plek. Weer vaak gesprongen met de sling en maakte veel lol. Nu zijn we terug aan het varen naar airlie beach. Daar zal ik vanacht gaan slapen.